1. Inleiding
Wij nemen de bescherming van uw persoonsgegevens serieus. In dit privacybeleid leggen wij uit welke gegevens wij verzamelen, waarom, en hoe wij deze beschermen.
2. Verzamelde Gegevens
Wij verzamelen alleen gegevens die nodig zijn voor het leveren van onze diensten, zoals naam, e-mailadres, IP-adres, betaalgegevens en gebruikersactiviteit binnen het klantportaal.
3. Doeleinden van Verwerking
Gegevens worden verwerkt voor klantenbeheer, dienstverlening, facturatie, beveiliging en wettelijke verplichtingen. Uw gegevens worden nooit verkocht aan derden.
4. Rechten van Gebruikers
U heeft recht op inzage, correctie, verwijdering, beperking van verwerking, overdraagbaarheid van gegevens en bezwaar. Neem contact op via support@pingpoint.nl om uw rechten uit te oefenen.
5. Beveiliging
Wij hanteren passende technische en organisatorische maatregelen om uw persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies of onbevoegde toegang. Bijvoorbeeld encryptie, back-ups en toegangsbeperkingen.
6. Bewaartermijn
Wij bewaren persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk. Gegevens worden verwijderd zodra de bewaartermijn (wettelijk of operationeel) is verstreken.
7. Delen met Derden
Wij delen alleen gegevens met derden indien dit noodzakelijk is voor de uitvoering van onze diensten (zoals betaalproviders of registrars) of wanneer dit wettelijk verplicht is.
8. Wijzigingen in dit Beleid
Wij behouden ons het recht voor dit privacybeleid te wijzigen. U wordt hiervan op de hoogte gebracht via onze website of per e-mail.